Спеціальність: 075. Маркетинг
Освітня програма: Маркетинг
МАРКЕТОЛОГ - це фахівець, основним результатом діяльності якого є стійке функціонування і розвиток організації в конкурентному середовищі на основі гармонізації інтересів споживачів і організації

EIA certificates and exams to be enrolled in study program:

Budget

Українська мова (К1=0,35)
Математика (К2=0,4)
Історія України (К3=0,25)
Конкурсний бал (КБ) = (К1 × П1 + К2 × П2 + К3 × П3 + К4 × П4) / (К1 + К2 + К3 + К4)

Subjects to study

Basic disciplines in professional training

  • Менеджмент;
  • Маркетинг;
  • Поведінка споживача;
  • Маркетингова товарна політика;
  • Маркетингове ціноутворення;
  • Маркетинг промислового підприємства;
  • Маркетинг послуг;
  • Маркетингові дослідження;
  • Маркетингові комунікації;
  • Маркетинг у банку.

Skills to obtain in future prosession:

  • Розробка схеми вибору цільового ринку підприємства з застосуванням критеріїв сегментації і методів статистичного вибору;
  • Розробка науково-обґрунтованої методики оцінки ефективності розробки нових товарів;
  • Розробка економічної моделі стратегії розвитку збутової мережі поширення товарів;
  • Розробка економічно-обґрунтованого апарату збору даних для планування і проведення рекламної діяльності;
  • Вивчення та розробка економічних моделей персональних продажів товару підприємства.

Career prospects:

Positions to apply:

  • Випускники можуть працювати на посадах: керівника та замісника керівника підприємств, установ та організацій;
  • керівника департаменту маркетингу, керівника підрозділів збуту й логістики;
  • керівника підрозділів товарної та цінової політики;
  • керівників підрозділу з маркетингових досліджень;
  • спеціалістів у сферах маркетингового менеджменту та маркетологів-аналітиків;
  • спеціалістів із зв'язків з громадськістю та PR, спеціалістів з інтернет-маркетингу.

Places to work:

  • Працевлаштування на підприємствах будь-якої організаційно-правої форми (комерційні, некомерційні, державні, муніципальні), у яких випускники працюють як керівники або виконавці маркетингових служб;
  • органи державного та муніципального управління;
  • структури, у яких випускники є підприємцями, що створюють та розвивають власну справу;
  • науково-дослідницькі організації, пов’язані з вирішенням маркетингових проблем;
  • установи системи вищої освіти.
up