Спеціальність: 075. Маркетинг
Освітня програма: Маркетинг
МАРКЕТОЛОГ - це фахівець, основним результатом діяльності якого є стійке функціонування і розвиток організації в конкурентному середовищі на основі гармонізації інтересів споживачів і організації
EIA certificates and exams to be enrolled in study program:
Budget
Українська мова (К1=0,35)
Математика (К2=0,4)
Історія України (К3=0,25)
Конкурсний бал (КБ) = (К1 × П1 + К2 × П2 + К3 × П3 + К4 × П4) / (К1 + К2 + К3 + К4)
Subjects to study
Basic disciplines in professional training
- Менеджмент;
- Маркетинг;
- Поведінка споживача;
- Маркетингова товарна політика;
- Маркетингове ціноутворення;
- Маркетинг промислового підприємства;
- Маркетинг послуг;
- Маркетингові дослідження;
- Маркетингові комунікації;
- Маркетинг у банку.
Skills to obtain in future prosession:
- Розробка схеми вибору цільового ринку підприємства з застосуванням критеріїв сегментації і методів статистичного вибору;
- Розробка науково-обґрунтованої методики оцінки ефективності розробки нових товарів;
- Розробка економічної моделі стратегії розвитку збутової мережі поширення товарів;
- Розробка економічно-обґрунтованого апарату збору даних для планування і проведення рекламної діяльності;
- Вивчення та розробка економічних моделей персональних продажів товару підприємства.
Career prospects:
Positions to apply:
- Випускники можуть працювати на посадах: керівника та замісника керівника підприємств, установ та організацій;
- керівника департаменту маркетингу, керівника підрозділів збуту й логістики;
- керівника підрозділів товарної та цінової політики;
- керівників підрозділу з маркетингових досліджень;
- спеціалістів у сферах маркетингового менеджменту та маркетологів-аналітиків;
- спеціалістів із зв'язків з громадськістю та PR, спеціалістів з інтернет-маркетингу.
Places to work:
- Працевлаштування на підприємствах будь-якої організаційно-правої форми (комерційні, некомерційні, державні, муніципальні), у яких випускники працюють як керівники або виконавці маркетингових служб;
- органи державного та муніципального управління;
- структури, у яких випускники є підприємцями, що створюють та розвивають власну справу;
- науково-дослідницькі організації, пов’язані з вирішенням маркетингових проблем;
- установи системи вищої освіти.